Leveringsbetingelser
Når får jeg bestillingen min?
Vanligvis tar det 3–7 virkedager å fullføre produksjonen, og deretter sendes den ut. Frakttiden avhenger av leveringsadressen din, men kan estimeres fra 4-7 virkedager.
Bestillingen min burde vært her nå, men jeg har den fortsatt ikke. Hva bør jeg gjøre?
Før du tar kontakt med oss, vennligst hjelp oss ved å gjøre følgende:
● Sjekk e-posten for leveringsbekreftelse for eventuelle feil i leveringsadressen
● Spør ditt lokale postkontor om de har pakken din
● Stikk innom naboene dine i tilfelle kureren la pakken hos dem
Hvis leveringsadressen var riktig, og pakken ikke ble lagt igjen på postkontoret eller hos naboen, ta kontakt med oss på post@bfore.no med bestillingsnummeret ditt.
Ordrene
Jeg mottok et feil/skadet produkt. Hva skal jeg gjøre?
Vi beklager hvis produktet du bestilte kom frem skadet. For å hjelpe oss med å løse dette raskt, vennligst send oss en e-post på post@bfore.no innen en ukes tid med bilder av skadet produkt, ordrenummeret ditt og andre opplysninger du måtte ha om bestillingen din. Vi kommer tilbake til deg med en løsning så snart som mulig!
Retur/fornøydgaranti
Vi tilbyr fornøydgaranti selv om produksjonen gjøres direkte til deg.
Vi ønsker å gjøre alt vi kan for at du skal bli fornøyd. Returnér varen til oss og vi produserer nytt hvis du er misfornøyd, mottar feil med varen eller den er transportskadet. Kontakt oss snarest på post@bfore.no med bilder av feil/skadet vare, så ordner vi det for deg.